21:20

Nu har jag visat Malin runt lite här i Jönköping. Visade även mitt gym och kände hur ångest kom krypandes.. kan inte skylla på att det är jobbigt och tar tid att ta sig dit längre, när det tar ynka fem minuter att gå.. Vad ska jag nu skylla på?! eller så är det bara att ta tag i det igen, men så jobbigt när man är tillbaka på ruta ut. Och att det nu känns som att jag hellre prioriterar andra saker som inte riktigt hör ihop med träning över huvudtaget. Spela roll om man tränar ena dagen när man ändå förstör det dagen efter?
Här hemma brukar folket gå och knacka på alla dörrar om man ska göra nåt speciellt, tex dricka kaffe o så dricker alla ihop. Ikväll när de knackade på var det dags för lan. Tur att jag hade många ursäkter för att slippa. Här hemma lanar nämligen alla ihop, men jag känner mig inte riktigt redo?! frågan är om jag någonsin kommer bli redo för lan. hahah
Nu ska jag göra min favorit kvällssyssla - tända ljus inne på toan och i hela rummet, ta med mig datorn in på toan och ta en lång och skön dusch till massa bra och lugn musik, smörja in sig med massa krämer, komma ut i ett rum fullt av ljus och krypa ner i sängen och bara mysa. Ett väldigt bra tips om man är stressad och vill lugna ner sig lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0