20:18

Idag är det dan före tentadan!! känns som att jag inte har pluggat alls mycket idag för vill vila hjärnan lite såhär dagen innan men snart ska jag läsa lite till. Idag har jag istället roat mig med stan och storhandling för att försöka tänka på något annat!
Iaf, så här är min tentarutiner(när den är 14-19): tänka på kvällen att jag ska en skön o lång sovmorgon så att jag är ordentligt utvilad, dröma drömmar hela natten om allt jag har pluggat på så att när jag vaknar ha en väldig huvudvärk och trött hjärna, vakna vid sju-hugget så nervös att det bara inte går att ligga kvar, försöka hitta på något att roa sig med (brukar bli en promenad och under den mår jag så illa av nervositet så jag tror att jag ska spy), möta upp vänner och äta lunch på jensens och där försöka prata om allt annat förutom tentan, gå till skolan och skriva det bästa på tenta, och sedan det bästa med att ha tentor, tentafest med alla andra glada studenter!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0