19:35

Tillbaka i Jönköping!
idag har varit en väldigt effektiv dag. dagen började med lite mer än två timmars bussresa. tiden utnyttjade jag på bästa sätt - plugg. Väl hemma med mina tre väskor var jag rätt svettig och inte minst hungrig så blev lite lunch innan jag packade upp mina väskor, bäddade rent i sängen och städade lite. Sen var det veckohandling på schemat så nu är kylskåpet fullt med massa mat. Gjorde mig en kycklinggryta och ris som jag nyss avnjöt och nu myser jag med tända ljus och en kopp te. ska snart hoppa in i duschen för att få bästa effekt av den nybäddae sängen!
Känns både skönt och tråkigt att vara tillbaka här i Jönköping, men å andra sidan känner jag att jag inte har så mycket kvar i Söderköping länge. väldigt tråkigt men sant... det var jag som valde att flytta men att det skulle sluta såhär var det sista jag ville.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0