16:16

Igår hade jag och Bea en riktig bakis-dag. Vi mest sov, såg på tv, åt godis och pizza. haha Vi övervägde även att gå ut igår men istället somnade jag halv tio, helt död!
Idag tackar jag mig själv att jag inte gick ut igår. Vaknade upp tio väldigt pigg (ordentlig sovmorgon när man är van vid att gå upp kl sex) och har hunnit med mycket idag. Pluggat och förberedde mig inför en ny kursstart imorgon. Detta tog några timmar för mig när allt som ska läsas är på engelska. Har även packat upp alla kortonger och gått med saker till förrådet, såhär en månad efter att jag flyttade hit. haha ska nu dammsuga, skura och damma. Så skönt när allt är rent sen :) men känns som mitt rum är helt kalt nu när alla kartonger är borta så måste nog köpa lite möbler :) haha!
sen ikväll ska jag även visa Malin runt här lite i Jönköping då hon flyttade hit idag. Fullspäckad dag!!
Men först innan jag gör nåt annat- äta lite överbliven pizza :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0