update

gick visst inte och la mig..
maria och jag snackade på facebook och ingen av oss hade något att göra.. så vad gör vi?! jo går och åker mer karuseller ;) haha. alla som jobbar på tivolin är ganska konstiga som ni säkert vet. Så dom bjöd oss på åkturer, men vi börjar fundera på om det var för att va taskiga för dom körde karusellerna för fullt. Jag brukar inte va rädd, men va riktigt rädd för i den ena höll vi på att flyga ut, och vi åkte den tidigare på kvällen och då gick den inte lika fort. Sen åkte vi virvelvinden igen och hade en egen kille som snurrade våran vagn hela tiden så skrattade så jag låg ner i vagnen. sen satte vi oss på en sten här i blatteslätt och pratade om alla våra möjligheter efter dom här fyra åren. den här skolan öppnar många dörrar i livet!
har lovat maria att sova för imorgon ska det pluggas! tjarrå hejrå vi hörs
saknar alla där hemma. puss
man kan tro att jag är full/hög, men är bara hög på endorfiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0