23:27

Är verkligen time to sleep här. Ska upp vid fem i morgon för att hinna duscha och plugga innan föreläsning kl 8. Efter den ska jag träffa mitt "venture team" för att diskutera företagsplaner och efter det väntas en kväll med plugg!!
Idag gick pluggande för mig och Maria mindre bra. Det började med att vi inte orkade gå upp ur sängen, och sedan låste tjejen ut sig själv så då va vi tvugna att fixa tillbaka hennes nycklar. haha efter den upplevelsen planerade vi veckan och läste på inför "venture team challange". Efter det tröttnade vi och drog och shoppade i stället och gullungen bjöd mig på tacobuffé! Vi hade bestämt att vi skulle plugga när vi kom men istället tog vi (läs jag) en powernap och sen bakade vi blåbärspaj och bjöd min sambo på det samtidigt som vi tittade på idol. Där tänkte vi tanken lite kort att börja plugga igen men satte istället på Greven av monte cristo. Sjukt bra film :) så gick det med den pluggdagen men får ta igen det senare i veckan.. hehe wish me good luck!!
sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0