22:23

Nu är den här helgen också över.. Sjukt fort har den gått och i morgon är det dags att gå upp klockan sex igen. är inte riktigt pepp på det men snart är det onsdag och då åker jag hem till Söderköping igen!
Igår va jag och Maria på bio och herrejösses så bra film det var. Har läst boken innan och den är också grym. Jag gråter aldrig till filmer men satt i biosalongen och grät mig igenom stort sett hela filmen. Maria likaså. Vi tyckte det va pinsamt så sprang direkt till toan efter filmen för att fixa till oss, och när vi kommer ut därifrån ser vi att alla har gråtit. Så det var nog inte bara vi som gillade filmen :) efter att ha sett den filmen vill jag bara hem ännu mer och se så att alla mina kära mår bra. sen kan jag koncentrera mig här igen!! efter filmen hängde vi i karins lägenhet och hade det mysigt!
idag har jag pluggat. shoppat en efterlängtad skjorta. varit på fifakväll hos fredrik. sett idol med maria. myst med maria, melissa och karin. och nu ska här sovas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0