20:02

idag hände en sak som fick mitt hjärta att slå volter... tillbaks på ruta ett! igen.. intressant tänker ni säkert då..
anyway, tränade zumba förut, bara för att maria tjatade ihjäl mig så orkade inte säga nej. men det var faktiskt mycket roligre än sist jag gjorde det, och jag kände verkligen hur roligt det är med träning. nästa gång ska vi köra nåt vattenpass!
blev så trött efter träningen så åkte direkt hem och nu sitter jag här och småpluggar. är så himla mycket saker som ska fixas, men har köpt in massa bra redskap! skriver ut alla papper/böcker/artiklar vi måste ha och är uppe i över hundra papper nu och allt det borde jag läsa till tisdag, plus 6 kapitel ur boken "entrepreneurship". men det slutar inte där. ska läsa 200 sidor om affärsredovisning till tisdag också så har att göra i helgen om man säger så :) känner ingen stress eller så.
funderar på att gå till willys och köpa frukt, naturgodis eller nåt annat gott. efter det ska jag ta en lång och behövlig dusch och sen mysa ner mig med mina underbara böcker ;)
ska troligtvis åka hem om två veckor. är ledig på den fredagen så får en extra dag hemma då tänkte jag :) o bara för att jag vet att jag ska åka hem så längtar jag hem. jobbig känsla! mamma, jocke, annica, mormor, alla vänner, you name it. nu ska jag sluta deppa för som ni kanske har förstått har jag inte tid med sånt! ;D

mina bästa

Kommentarer
Postat av: anna e

jag kikade in av en händelse, bara för att se om du ÄNTLIGEN hade laddat upp nåt... och så, till min förvåning hade du det!! fan va gött att läsa om ditt liv där borta. ta hand om dig min fina, så ses vi när du kommer hem :)

2011-09-02 @ 20:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0