19:34

sitter här med fet ångest nu efter visningarna... vet inte riktigt hur vi ska kunna lösa det här med att ha tre månaders uppsägningstid där vi bor nu, men samtidigt behöva flytta in där snarast möjligt.. vår nuvarande hyresvärd är villig att hjälpa oss men kan inte garantera att någon kan hyra våra nuvarande boenden tidigare ön tre månader. men samtidigt har vi fått två helt grymma alternativ. om vi löser det första problemet (som måste va löst till imorgon!!!) så är den andra frågan vilken av lägenheterna vi ska välja..
alternativ 1: en möblerade lägenhet (radhus), snygga möbler, billigare, lite längre till skolan, mysigt, gillar det!
alternativ 2: omöblerad lägenhet, måste köpa nya möbler, mindre och dyrare, så centralt det kan bli, gillar det!
min hjärna går på högvarv.. jag som skulle åka hem och ta det lugnt kommer nu istället gå och grubbla på allt detta.. vill ju hinna hem och diskutera med alla där hemma om hur jag ska lösa detta innan jag bestämmer mig, men går ju inte eftersom jag måste bestämma tills imorgon.
godnatt världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0