18:25

Har haft en riktigt bra tid hemma i söderköping/norrköping, och har faktiskt inte ens orkat sätta på datorn en enda gång!!
Onsdag bjöd på middag hemma hos mormor och sedan åkte jag med mamma ut till landet. Där vilade jag mest bara upp mig :) på fredagen åkte jag först till söderköping för att luncha med anna, och sedan in till nörrköping för att mysa med Jocke och Annica. På lördagen kollade jag på fotboll med annica och sen åkte jag tillbaka till sörping för att fira Anna. Det bjöds på god mat och väldigt trevligt sällskap. Sedan var det dags att inta Puls igen, och det va som alla andra kvällar på det stället, kul men som vanligt ;) på söndagen mådde jag som jag förtjänade.. följde med jocke och annica till mamma en sväng, och sedan lite mer mys hos dom, innan det var dags att bege sig tillbaka till Jönkan. Har haft en väldigt trevlig vistelse med mina nära och kära!!!
Idag har det varit en lång dag med möte, föreläsning, lite fika, shopping (två skjortor och ett par jeans). Nu ska det färgas hår och lagas mat. woop woop.
Ikväll är det idolmys ;)
sjukt onödigt och lång inlägg men nu vet ni vad jag gjort i helgen ;) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0