17:52

Hej hopp!
Här går tiden så himla fort. Tiden bara springer iväg och alla känner likadant! Idag hade jag föreläsning 10-12 och sen började en om studieteknik 13-16 men stannade bara till halv två för lärde mig ingenting och alla satt och spelade spel på sina mobiler så kunde lika gärna åka hem och göra lite nytta istället! Har faktiskt pluggat enda sedan jag kom hem :)
Om ett tag tänkte jag springa över med min hostmedicin till Maria för stackaren har blivit sjuk. Sen hämtar Erik upp mig så ska vi åka och titta på Sverige hemma hos Emil med lite folk!
Nu är det inte så lång tid kvar tills jag kommer hem heller. Ska pussa sönder Uno då! hihi
Vad gör ni där hemma?!


mitt söta monster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0