17:43

Hela kvällen igår var jag så sjukt trött så jag knappt visste vad jag hette. Men när jag väl skulle sova gick det verkligen inte!! man blir bara mer och mer stressad när det inte går för att man vet att klockan ringer sex. klockan var fyra sista gången jag kollade på den. Klockan ringde sex och jag var hur trött och hade sprängande huvudvärk. Försökte komma på olika anledningar till att få ligga kvar i sängen hela dagen, men insåg efter några snoozningar att det fanns inga.. efter en sådan natt är det inget kul att ha fyra timmars affärsredovisning kan jag lova er. Jag var ingen rolig människa att ha i sin omgivning.
Efter denna morgon blev det lunch och efter lite sallad och kaffe började jag leva igen. Träffade en del av mitt "venture team" och nu är våra tygpåsar så gott som klara. Kan ta en bild när dom är klara och visa er så ni får se våra mästerverk ;) hahah
Efter allt detta så åkte jag till a6 för att ännu en gång kolla in min (troligen) blivande jacka. ska fundera på det några dagar till ;)
Kom nyligen hem och är nu sjukt sängen på att lägga mig i sängen en liten stund. Känns dumt att somna för ska på myskväll hos fredrik snart, så bättre att försöka hålla ögonen öppna och lägga sig tidigt ikväll istället ;)
är så trött så jag inte vet vad jag skriver eller säger.. Maria brukar kalla det att jag har krig i huvudet.
TJARÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0