13:26

Hade en väldigt rolig utekväll i förrgår, men behöver ju inte gå in på några detaljer om kvällen.. Gårdagen var dock inte lika rolig.. bakis+möte+föreläsning=ingen bra kombination!! var som en zombie i skolan igår.. gårdagens smink, sliten osv.. kom hem lagade mat och fixade lite.. halv sju skulle jag ta en powernap för att sen orka plugga men slutade med att jag sov hela natten istället. då är man trött!!
imorse hade jag seminarium igen.. och satan va svårt det är när allt är på engelska! hade tänkt att plugga nu men ska nog mysa ner mig i sängen en liten stund först. Det är det värsta - att på vardagarna tänker man att man kan göra allt plugg i helgen för då har man så mycket tid, men när helgen väl kommer vill man göra så mycket annat och är inte ett dugg sugen på plugg!
kvällen är fortfarande lite oplanerad men tror det blir idolmys! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0