09:00

Imorgon är det dags för min livs första tenta!!! Hade massa konstiga mardrömmar inatt och är jättenervös, men försöker intala mig att det går som det går. Imorgon har jag tenta i "entrepreneurship and business planning" och på onsdag i "affärsredovisning" och sen börjar två nya kurser! Tror dock att jag pluggat alldeles för lite för att klara tentorna och då har jag varit i skolan typ 11 timmar om dagen den här veckan och försökt plugga.. man är helt förstörd vid det här laget. upp tidigt varje dag för plugg, pluggar hela dagen tills ögonen svider så det inte går hålla upp dom. det tär på kroppen. vi vet inte ens när vi duschade sist, för sånt har vi inte tid med.
nu är det dags att dra till skolan, kl 9 en söndag, yeeees.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0