söndag

eftersom man inte har något att göra när man är ledig så är jag i full gång med städning. har städat, bäddat rent, dammugit och dammat rummet. Städat toan. Håller på att städa och rensa min garderob. Alla min träningskläder har fått flytta in i en garderob i ett annat rum då det inte fick plats här inne längre. och vissa kläder har jag flyttat in i klädkammaren så de kan få hänga på galgar ist :) nu känns det som min garderob kommer bli jätte tom men är ju perfekt eftersom det är lön snart och nu får ju lite nya kläder plats också :) när alla städning är klar måste jag laga mat till mig och till min matlåda som jag ska ha med mig imorgon. Ser inte riktigt fram att börja kl 8 imorgon för det är så svårt att somna tidigt när det är så ljust ute. nu åter till städningen. ligger inte på latsidan här inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0