måndag

Hemkommen från jobbet och en räkmacka rikare i magen så ska jag nu lägga mig för att stiga upp i ottan imorgon för ett nytt jobbpass. pengar amanda, pengar! innan idag så var det ett tag sen jag jobbade för har haft väldigt mycket i skolan och mycket annat så var lite nervös att jag inte skulle komma ihåg hur man gjorde. haha men kom in i det efter ett tag igen ;)
kom in en jätte söt tjej idag på kanske 6 år:
- kan du kolla vad det här kostar utan påsen?
- ja visst. 38,50 kostar det.
- har jag råd med påsen då?
jag börjar skratta för mig själv för att hon är så söt och säger att det beror ju på hur mycket pengar hon har :) hon hade 40 kr så hon hade precis råd. söt tjej :) hihi
time to slepp. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0