hm?

var jättemysigt på jobbet! låg i myshörnan och läste bok, kollade på film och busade massa :) jag och anna är bästa teamet kan jag lova er! Solade efteråt också i hopp om att bli brun men är väl att hoppas för mycket kanske. haha. börjar få panik om jag vad ska göra efter skolan.. jobba, resa, plugga? är väl bäst att plugga direkt men har ingen aning om till vad? alla säger att man inte behöver bestämma sig nu för att det är lång tid kvar men det här året kommer gå så otroligt fort och sen ska allt vara bestämt och man ska vara säker över sitt val. vilket det känns som jag aldrig kommer bli. det finns så mycket man kan utbilda sig`till!? egentligen skulle jag vilja jobba ett år efter skolan och fundera på vad jag verkligen vill utbilda mig till så att jag inte väljer fel utbildning men är så rädd för att jag inte ska ha någon motivation till att börja plugga igen! fast är väl lättare att plugga när det är något man tycker är roligt. varför ska allt vara så himla svårt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0