livet leker. yeees

tiden går så sjukt fort. hur ska jag hinna med allt jag vill hinna med här i livet när tiden bara rinner ifrån mig?! tror jag ska börja med att ta tillvara på tiden. man ska satsa allt, annars ångrar man sig sen.
Den här helgen har varit den lugnaste på länge och jag har nu insett att det inte är bra för själen. så nästa helg hoppas jag på mer fart och fläkt så kroppen blir nöjd :) när man ligger hemma tänker man så mycket och inser att folk faktiskt inte är vad dom borde, men what to do, finns tusen fler!
nu ska jag ta mig ett bad och sen lägga in bilder från igår på fb, så mina kära vänner kan se dom. kanske lägger in någon här också. får ju nästan panikångest i min ensamhet här hemma. var är min björn?
helt osammanhängade, ja det är vad livet är.


jag tror en katt kan vara kär i en människa. uno kan allt, min följeslagare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0