godnatt

funderar på att kanske sova lite.. men hatar att sova när jag är ensam hemma men man kan ju alltid hoppas på att det kommer nattsällskap. vet att ni är så nyfikna ;) har kommit på att jag lyssnat på samma spellista hela dagen så spyr snart på dom här låtarna så ännu en anledning till att sova nu. jag och uno har lekt modeller i natt. Han må va den bästa modellen då resultatet är att alla bilder är suddiga. Jag börjar nästan bli frisk nu. Nice det för har inte tid att vara sjuk i veckan. Har alldeles för mycket att göra för att kunna vara sjuk.
Måndag: Jobb på willys. Skola. Plugg.
Tisdag: Jobb på willys. Skola. Plugg.
Onsdag: Stockholm hela dagen.
Torsdag: Jobb på Willys. Skola. Jobb på träningsverket.
Sen ska jag njuta av helg. Fira valborg, mysa osv :)
men nu kommer det som alla suttit uppe och väntat på, bilder från lisa i fredags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0