söndag

Natten mot igår vaknade jag kl 6 på morgonen och var pigg och då kan man undra vad det är för fel för brukar ju kunna sova rätt länge och natten till idag somnade jag vid fem och vaknade kl 9, så nu kan du inte säga att jag bara sover dennis ;) känner mig lite halvt off och magen värker så sjukt mycket, vet inte riktigt vad den har för fel. Ska snart fixa mig för att åka in till stan med Lina och utföra lite saker!


finaste bilden på mig och Lina, sådär 3 år gammal kanske ;)
Det är ganska sjukt att vi två har gått i samma klass i 12 år, men är inget man klagar på!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hur länge har du & din karl varit tsm? =)

2009-11-29 @ 14:07:34
URL: http://veronicasiivonen.blogg.se/
Postat av: Fel bloggadress.

2009-11-29 @ 19:26:28
URL: http://siivonenveronica.blogg.se/
Postat av: 'lina

haha måste vara en av de fulaste bilderna!!

2009-11-29 @ 19:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0