sleep

Har haft en mysig hemma kväll med mamma idag! Gick till willys och köpte apelsiner och lite naturgodis som jag har suttit och mumsat på lite framför tvn samtidigt som jag läste ut min engelska bok. Är ganska stolt över mig själv. Är första gången jag har läst en hel roman på engelska, och fattat den! haha nu väntar en analys, känns nog ännu värre. Har massa plugg till imorn men är väl bara att ta tag i det!
Pratade med micke förut och är fem i hans lumpen som har svinis, och micke är sjuk så får hoppas att han inte har det för då lär vi nog inte få träffas på ett tag :( saknar han redan tillräckligt nu..
Ska följa med mamma ut på promenad med muffalo och sen sova tror jag :)
Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0