vem bryr sig?

Ligger här i min säng och lyssnar på glasvegas. Tar det lite lugnt helt enkelt, inte så mycket mer som händer i mitt liv just nu. Borde egentligen plugga men måste hitta orken först, den verkar nästan ha gömt sig förevigt! to bad..
Kollade nyss färdigt på braveheart, en mycket bra film! Men råkade blunda lite mot slutet förstog inte riktigt men rekomenderar den ändå om ni inte redan har sett den.

Annars så var jag hos doktorn förut med mina eksem:

- flytta till sydamerika. Du tål helt enkelt inte det svenska vädret!

Lät lite mysko en nu såhär så låter det ganska skönt. Speciellt när jag tittade ut genom fönstret och såg massa ny snö. Jag och Anna som pratade om förut att det kändes som lite vår. Nu känns dom tankarna som bortblåsta. Anyway!
mikael, أنت لي   


Kommentarer
Postat av: Anonym

innebandycup.blogg.se

2009-03-03 @ 11:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0