onsdag igår

Det har varit ganska tomt här på sistone men har haft lite annat för mig! Har passat på att vara ute lite nu när det har varit bra väder. Igår satt jag ute i solen med Uno i knät och bara njöt, det är så underbart nu när det är lite sol! Jag har faktiskt varit lite piggare nu också så det har gjort att jag har gjort lite andra saker istället för att sitta framför datorn!
Imorgon är det helg igen. Vad tiden går fort. Det kommer bli så tomt utan min älskling också..
Nu ska jag titta lite på tv och vänta på att micke ska träna klart så vi kan träffas nångång!
Pusss på er!


drar till med en sommarbild idag o vad vi alla hatade den här dagen!

Kommentarer
Postat av: ebba

haha, den där kvällen var lyckad ;)

2009-03-27 @ 17:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0