olala

Idag har vi mått som vi förtjänat och den ena mådde väl sämre än den andra :)
Igår hade Mickes syster och hennes pojkvän 25 års fest. Det var mycket trevligt. Blev mycket dansande och jag gjorde nog årets vurpa på dansgolvet och fällde Micke på köpet! Såg nog lite roligt ut kan jag tänka mig!

innan maten

Mickes syster och mamma

hahah, Micke och någon jag inte minns. Kanske inte så konstigt då det va 90 nya ansikten..

Australien killar som fick stå ut med min fina engelska. dom blev även nattgäster hos Micke,sen några andra personer :)

mer Australien, Ian och Gugge som var på topp :)

Nettan rockade loss på scen, åhja :)

En kul kväll var det iaf!

nu ska jag läsa veckorevyn och äta pizza!
Hoppas ni hade en bra helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0