ett garv i stan

Har varit en mycket trevlig dag som har gett mig ont i fötterna så nu ikväll ska det bara vilas!
Först blev det två timmars bussresa som jag nog gillade eftersom jag somnade rätt fort på Annas axel. Sen bar det av till riksdagen o till en början var det helt okej ända tills tanten skulle visa alla rum, säga samma saker hela tiden och prata konstant men tror hon gillade mitt leende, jag ville bara därifrån och till sist fick vi även det. Då bar det av till stan och springa runt i affärer i all stress, jag köpte en wrangler jeansskjorta/jacka. Vi åt också lasagne på ett mysigt ställe. Sen blev det jordens tråkigaste museum, "medelhavsmuseum". Jag hatar verkligen alla museum och vår guide pratade så fort så jag inte uppfattade ett ord. och bara för att han pratar om egypten så behöver dom väl inte ha gjort så att luften ska kännas som där, varmt och fuktigt, kunde ju knappt andas. Där ifrån sprang vi iväg till ett jätte mysigt fik där jag tog mig en hallonpaj. Dit ska jag verkligen någon mer gång. Sen buss hem igen och somnade även denna gång. Nu väl hemma så känner jag mig glad efter alla dagens skratt! Har också tagit mig ett bad. Känner mig så smutsig på ett konstigt sätt när jag varit i en stor stad, så mycket människor, bilar, saker, även en spya på marken.  
Nu ska jag nog vila mig lite i soffan tror jag sedan väntar lite skönhetssömn!
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0