.

Förut tog jag och Micke en liten promenad och med oss hem fick vi en liten godispåse! hihi Så kollade vi lite på någon film eller nåt hemma hos honom men eftersom det mest kändes som jag skulle somna hela tiden så gick jag hem och nu ligger jag här i sängen och mår inte sådär jätte bra.. Måste till skolan imorgon och göra min engelska redovisning men usch vad jag verkligen hatar engelska. Att redovisa tycker jag inte är direkt farligt men hatar när det är engelska, vill helst bara gå o gräva ner mig så jag slipper det hela.. Sen har jag åtta andra skolsaker att göra också men ändå så pluggar jag inget, inte konstigt om det känns stressigt då.
Nu ska här ses film och sen sova!
89 dagar!

jag vill ha sommar och allt som hör den till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0