one way or another

Snacka om sämst dag. För det första så är det måndag och det betyder skola efter en skön helg och man har fyra skoldagar till framför sig. För det andra så gick spanska provet sämst, iaf läsförståelsen. För det tredje börjar mina stövlar gå sönder såg jag. För det fjärde så insåg jag att jag ligger ganska så långt efter alla i det onödiga lyrik arbetet. Oh, hatar dikter. För det femte så har jag inte satt upp min rullgardin igen utan den ligger fortfarande på golvet. För det sjätte så har jag fortfarande dåligt samvete för allt onyttigt jag åt i helgen. För det sjunde så har jag lite till dåligt samvete för att jag va lite suris på micke igår och för det åttande för att jag kanske inte får träffa honom idag. För det nionde så måste jag städa hela mitt rum noga och ta bort allt katthår och sen blir det kattförbud där inne och katförbud för mig ( buhuhu) och för det tioende så får jag inte bada någonting och jag får duscha MAX tre gånger i veckan. Dom måste skämta med mig. Men för det elfte så lever jag ändå :)
Pusssss


man mår inget vidare efter antal timmar på en hård och kall läktare men anna verkar glad ändå :)

Kommentarer
Postat av: Anna

haha! Oj va lycklig jag ser ut, Go go Kines! ^^

2009-02-02 @ 19:37:14
URL: http://anniepie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0