tisdag

HELLLUJA! Imorse när klockan ringde så skulle jag ha gjort allt för att få ligga kvar i sängen men gick till skolan för att Anna skulle slippa joba själv på geografin idag, snäll som jag är! Och vi jobbade på riktigt bra så är snart färdiga. Det känns ju bra att va färdig med nånting i tid! haha Snart ska jag på crosswalk pass och sen core. Ska bli skönt att träna lite men skulle egentligen behöva plugga till slutprovet i fysik som är imorgon. Men känner lite att det får gå som det går.. Dum tanke men orkar verkligen inte bry mig just nu. Tycker också det är sjukt onödigt när folk som inte känner mig kommenterar onödiga saker om mitt liv i min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0