skumbad

 


Hur skönt är det inte att bada skumbad med tända ljus och bara ligga och tänka på allt och inget!? Är så skönt att ha lite tid för sig själv. Kollade också igenom min kalander och kände då hur nära julen är, men vart tusan är min julkänsla då? Har inte någon alls! Känns lite tråkigt att det är så. Borde ha det med tanke på all snö, allt bak här hemma, julklappsköp osv men har verkligen inte det. Men blir nog en bra jul för det :) eller vad tror ni där ute?

En tanke jag fick! Så konstigt det känns att inte veta vilken som läser det jag skriver. Jag skulle bra gärna vilja veta vilka det är som är inne på min blogg och läser ;) jag vet ju några men vilka är de andra som läser? Känner jag alla eller finns det andra som läser? Den frågan kommer jag nog aldrig att få reda på! haha

nu ska godispåsen och riskudden göra mig sällskap i soffan! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0