sick

Usch vad jag hatar den här förkylningen. Inte minst den sprängande huvudvärken. Var iaf ute på en timmes promenad i snön. Var rätt skönt faktiskt men började må ännu sämre efter det.. Får se hur det blir med skolan imorgon men har ett möte kl 1 som jag måste på! Inte bara med att man är sjuk. Man är sjukt stressad och har ångest över allt som jag måste göra. Men vad gör man om man inte har någon ork då? Om man bara vill göra det som man själv vill göra? Tror det här lovet kommer välbeövligt nu. Behöver min egen tid, och tid då jag kan göra bara vad jag vill! Är skönt att veta vad som händer på nyår, så man inte behöver tänka något på det :) tror badet lockar lite nu, om jag orkar gå upp för trappen vill säga. haha


för ett år sen då jag var världens lyckligaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0