julafton

Mamma la sig i sängen och kollade lost. Jocke la sig i sängen och läste en bok. För flera timmar sen. Men vad jag gjorde jag istället? Panik färgade håret här hemma då jag insåg att jag inte kunde se ut sådär på självaste julafton och sedan plockade jag ordning i rummet. Dumsugande får vänta tills imorgon. Efter det satte jag mig här och fastnade lite. Men snart, väldigt snart ska jag också hoppa ner i min säng :) så skönt det kommer blir. Sen imorgon är det julfrukost också! fick även två fina ljus idag av jocke och dom satte jag på badkarskantet så dom får va med vid alla mina bad :) det är väldigt mysigt när jocke är hemma. Är tomt nu när han har flyttat! Men innan jag somnar, god jul på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0