godnatt

Vad stressig dag det har varit idag.. Hittade julklapp till Micke och mamma på stan idag. Köpte också ett par löpartights till mig själv. Och bara därför så var jag tvungen att gå ner till gymet en sväng för att testa dom. Ganska dumt gjort eftersom jag inte mår bra för mår ännu sämre nu så tänkte snart lägga mig! Råkade också ligga lite för länge i solariumet så liknar en kräfta just nu. haha Mamma och jag bakar kakor just nu men jag är för trött för att hjälpa till. Längtar bara till sängen, men inte till att vakna och ha matteprov imorgon bitti följt av svenska seminarium. Nästa så att jag hoppas på att vara sjuk. haha

Kommentarer
Postat av: anonym

Jag förstår inte dagens ungdommar, varför köpa julklapp till sitt ex? Det är väl bara att komma över varandra?

2009-12-15 @ 15:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0