suck

Vad tiden går fort! Snart börjar vi skolan igen. Sommaren har bara flugit iväg. I förrgår var vi hos Ebba och firade henne. Åt gott och pratade massa strunt. Det var mycket trevligt! Igår passade jag och Lina på att kolla på bio, sommaren med göran. Grymt rolig var den faktiskt ;)
Nu ska jag in en svängare till stan och hoppas på att den lila tröjan följer med mig hem! hihi. Anna är även snäll och gör mig sällskap så jag slipper att känna mig så ensam! Har även lyckats skjuta fram städningen på rummet ännu en dag. suck! O hur kul är det att vakna kl 8 för att dom klipper buskar och städar gatorna utan för mig fönster :s



det vore ju skönt om min älskling kommer hem snart så jag slipper sakna ihjäl mig efter honom kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0