söndag

Nu så är en underbar helg slut tyvärr! I fredags så var jag hemma hos Micke och åt middag och hade det mysigt med hans familj. Vi va så trötta så vi la oss tidigt och vaknade också tidigt på lördagen, kl 9. Det måste vara rekord för min del! Vi tog det mest bara lugnt på lördagen, låg mest i sängen, åt middag med hans familj och mormor o morfar, va också ute på en promenad innan vi träffade Mickes kompisar men vi gick hem vid 12 och sov, sen den här dagen har också bara varit massa mys! Känns tråkigt att han åkt nu igen men är ju bara fyra dagar till han kommer hem så får väl stå ut!
Annars så har man ju söndags ångest och hatar alla ämnen vi läser just nu, känns ju verkligen toppen! Men är väl inget att göra åt det. Imorgon ska jag iaf till träningsverket och få mitt gymkort!
Hoppas ni också har haft en bra helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0