miss my darling

Tjena, här är allt bra men har bara ine så stor lust att skirva i bloggen, har bättre saker för mig. Dom här dagarna har jag legat ute i solen o varit med mina vänner så ett o annat skratt har det ju blivit om man säger så. Tråkigt är dock att all färg som jag hade förut försvann dom veckorna som jag jobbade på htc så nu är det bara att pressa för att försöka få lite färg. Nog om det! Jag saknar Micke sjukt mycke också. Tiden går så sakta så jag blir galen! Nu ska jag ta mig ett bad och sen åka o spela match i den här värmen, har väl varit med om roligare saker. Aja, puss.


det är gott med glass varje dag!

Kommentarer
Postat av: ebba

Snygging där :D

2009-08-17 @ 11:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0