liquido

Usch, räknade nyss ut hur mycket pengar jag gjort av med bara den här månaden, dvs på 12 dagar! Det svider lite när man tänker på det och det är fortfarande så mycket kvar som jag vill ha. Att man aldrig ska nöja sig. Vi går mot mörkare tider märker jag också, blir mörkt ute ganska tidigt nu. Så passade även på att färga håret mörkare, med rött i. Alltid roligt med lite förrändring, men mamma och mormor tycker jag ska bli blond igen. Svårt beslut det där. Efter lite sömn inatt så ska jag nog snart krypa ner i sängen och skriva ner lite viktiga saker och sen fortsätta läsa boken "idrottarens energibok". Låter lite nördigt men jag tycker sånt är intressant. Imorgon måste det bli städning, så är det bara!

Vad man saknar förra sommaren då, o jag är nog inte den enda att känna så tror jag..




första bilden på mig och Micke, för ungefär ett år sen! haha

tänk att allt som hände då redan är ett år sen. Sjukt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0