to do

Nu har jag pluggat lite, eller ganska mycket! Inte för att så mycket fastnar. Aerobt arbete, anaerobt arbete? superkompensation? vilka faktorer som påverkar prestationsförmågan? help me!
Blir ju inte bättre av att vi har 50 engelska glosor till fredag med..
Nåt kul med den här kvällen är att jag och Sofie min sockertopp gjort eller håller på att göra en to do lista för höstlovet! Vi ska bla baka pepparkakor och bullar och sen ha picknick, se på bio, badhuset,spa kväll, bowling, mysa, filmmaraton, sleepover och ja, listan lär nog bli ganska lång till sist!
Nu blir det en halvtimme till med plugg sen mys i soffan med efterlyst!

Han är min man på onsdagkvällar!
Ingen mer än jag som tycker han är lite lik Janne Johansson eller? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0