mums

Efter skolan blev det hem och äta lite kräftor med mamma! Kräftor är något jag nog skulle kunna äta livet ut utan att tröttna! Finns verkligen inget godare, men vet att många har delade meningar där..
Nu funderar jag på en liten tupplur för jag känner mig sliten kan jag lova.. Senare ikväll blir det även lite handboll med Anna och säkert ett och annat plugg!
Jag har fått ett nytt intresse också, leta katter på nätet. Nu när Baby inte finns mer så letar jag efter en ny kissemiss, en perser. Man blir ju kär av att se på dom!
 
titta bara vilken skönhet!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du klämt även denna i dörren? =)

2008-10-23 @ 16:57:47
URL: http://matu.blogg.se/
Postat av: Liiiiinis ;)

Hahah, så kul kommentar av din bror!

Men dom är ju söta, skulle jag ha en katt så skulle det fan va en perser ;)

2008-10-23 @ 21:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0