jujutsu

Dagens höjdpunkt måste nog varit idrottslektionen. Eller för min del är det alltid höjdpunkten de dagar vi har idrott, dvs tisdagar, torsdagar och specialidrotts teori varann måndag! Hur som helst så körde vi jujutsu idag på idrotten. En helt sjuk sport och nu sitter jag här och har ont i nästan varenda kropps del. Inte så konstigt med tanke på mina och Fannys fighter.. men känns som en sport där man får strypa varann tills den andra svimmar och bryta andras ben och armar inte är så mycket för min del! Vill ju gärna leva efteråt men kul att testa var det ju allt!
Snart ska jag ner och sola sen hem och göra en fruktsallad och plugga lite.

var ju knappast igår om man säger så men känns nästan som så

Kommentarer
Postat av: jennifer

HAHAHAH, jag dör!

2008-11-28 @ 11:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0