tidsfördriv

Har nämligen ingenting att göra! Ska se på en film med mamma senare så det här är lite tidsfördriv sålänge!

99 saker du kanske inte visste om mig

1. Fullständigt namn ? - Jennifer Amanda Johansson Matuszewski
2. Exakt ålder ? - 16 år 8 mån 6 dar
3. Bor exakt ? - I söderköpings ena hörn
4. Bor tillsammans med ? - Mamma, Jocke, Uno och Muffe
5. Husdjur ? - Katt och hund
6. Färg på ditt hus ? - Det är gult
7. När är du född ? - 10 mars 1992
8. Klass? - Natur/Samhäll på Nyströmska
9. Vilket år tar du studenten ? - 2011
10. Något jobb ? - Det vet jag nästa vecka
11. När ska du sova ikväll ? - När jag blir trött
13. Duschat idag ? - Nej, badat två gånger
14. Kramat någon idag ? - Faktiskt inte, bara Uno
15. Pussat någon idag ? - Nix
16. Vad har du ätit ? - Pasta like always
17. Dagens klädsel ? - Mjukis
18. Dagens smink ? - Ínget allas
19. Dagens sötnos? - Oj, ingen idag
20. Dagens roligaste ? - Att jag är klar med svenskan
21. Har du många vänner ? - Jadåå
22. Hur många har du kysst ? - Bra fråga
23. Vem kramade du senast ? - Jens
25. Hur många har varit otrogna med dig ? - Ingen vad jag vet
27. Har du pojk-/flickvän ? - Nix
28. Vem pratade du med i telefon senast ? Anna
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det ? - Ett från Jens

FAVORIT :
31. Film ? - Just nu Mamma Mia
32. Låt ? - Det är många
33. Mat ? Tacos alla gånger
34. Dryck ? - Saft och te
37. Stad ? - I don´t know, inte sörping
38. Land ? - Finns nog många fina
39. Ämne i skolan ? - Idrott
40. År ? Det här året har väl varit ganska roligt

SENASTE :
41. Personen du tänkte på ? - många tankar i mitt huvud just nu
43. Gången du spydde ? - I början av sommaren
44. Gången du grät ? - Idag
45. Pizzan du åt ? Hawai med vit sås
46. Gången du var i göteborg ? - Förra året tror jag
47. Gången du var i stockholm ? - I år
49. Gången du var hög ? - Jag är så kort så kommer nog aldrig bli hög
50. Personen som såg dig gråta ? - Kommer inte ihåg men va säkert Anna

ANTINGEN ELLER :
51. Svart eller vitt ? - svart
52. Hund eller katt ? - katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa ? - beror på humöret
54. Tv-spel eller datorspel ? - tvspel är alltid kul
55. Singel eller upptagen ? - singel
57. Lunarstorm, helgon eller playahead ? - Inget
58. Ragga eller bli uppraggad ? - hah, båda
59. Big brother eller paradise hotel ? - båda är ju roligt
60. Svart hår eller blont ? - beror på vem det är
61. Blåa ögon eller bruna ? - bruna kan vara ganska fint
62. Choklad eller lakrits ? - båda ;)
63. Göteborg eller stockholm ? - Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt ? - jag är högerhänt
65. Coca cola eller fanta ? - Cola
66. Pizza eller kebab ? - pizza för hela slanten
67. Randigt eller prickigt ? - randigt
68. Älska eller älskas ? - båda samtidigt är ganska fint
69. Leva eller dö ? - leva för det mesta


ANTAL :
70. Personer du älskar ? - Många där
71. Personer du hatar ? - Nja, nån kanske
72. Personer som sagt jag älskar dig ? - Ganska många där med
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period ? - Hah, Cypern var ganska illa
74. Glassar du ätit på en dag? - För många för att räkna antar jag
75. Festivaler du varit på/ska på detta året ? - Räknas rix fm? haha
76. Gånger du haft minnesluckor ? - Nångång
77. Piercingar har du ? - Hål i öronen
78. Personer du saknar just nu ? - En mer än dom andra
79. Gånger ditt hjärta brustit ? - Brukar inte få så mycket känslor för någon men har hänt


VEM :

80. Vill du kyssa nu ? - Finns väl en speciell
81. Ska du träffa imorgon ? - Mina vänner
82. Sjöng du senast för ? - Sjöng till singing bee förut
83. Hade du senast en msnkonversation med ? Anna, Jessica och Micke
84. Spelade du tv-spel med senast ? - Tror det va med Lina, Adam, Ville och Gustav
86. Vill du kasta en sten i huvudet på ? -  En viss person som är ganska trööög
87. Förtjänar att dö ? - Eh, ingen
89. Vill du sova brevid inatt ? - Uno


Vad :
90. Gör dig glad ? - Alla mina vänner
91. Gör dig ledsen ? - Sånt som sårar
95. Önskar du dig i födelsedagspresent ? - Är ju ett tag kvar men pengar är bra
96. Längtar du till ? - Den dagen jag tar studenten
97. Tycker du om dina betyg ? - De duger
98. Ångrar du mest i ditt liv ? - HAH, finns en hel del
99. Är det bästa som har hänt dig ? - Oj, svår fråga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0