superfly slick dick

Den här dagen började ganska skönt med idrott på träningsverket men efter det har det bara blivit sämre och sämre, så här sitter jag nu smått irriterad och gör verkligen ingenting. Det är också vad jag ska göra resten av kvällen, ingenting! Är så trött så orkar verkligen inget och det enda jag längtar efter är sängen så tror nog det blir en tidig kväll idag.
Gårdagen var ju inte så mycket bättre. Trött och ont i huvudet då! Har över två timmar matte på onsdagar och hjärnan verkligen dör då. Det som var bra igår var väl att det blev lite film med Micke och att vi åt pasta som idag och alla andra dagar! Förresten så hade jag, Lina, Fanny och Jakob en väldigt trevlig mat diskussion idag och vi kom fram till att pasta är godast, i alla fall jag och Jakob.
Imorgon är det fredag och det innebär mys med tjejerna!

Sofie, jag och Anna i somras! Vad fort tiden går..

Det här måste nog varit ett mycket intressant inlägg. Nu väntas mys i soffan!

Kommentarer
Postat av: Anna

Oh, ja kommer ihåg när vi tog den bilden ! Påväg till Stoffe, Den festen kommer jag sent glömma iallafall ;)

2008-11-15 @ 18:09:50
Postat av: Amanda

Svar Anna : haha, jag med! om det är den festen jag tror jag minns att det är så kommer inte jag heller glömma den ;) hah

2008-11-15 @ 18:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0