söndagsångest

Idag har jag såkallad söndagsångest! Man har ångest för att det är en hel vecka i skolan, ångest för allt man måste göra. Ännu värre blir det när man har haft lov och varit ledig ett tag. usch!
Jag har hunnit med att göra och konstatera vissa saker på lovet i allafall!

[x] konstaterat att alla killar är precis likadana. det får komma först av allt på det här lovet för ibland undrar man verkligen vart de har hjärnan.
[x] ätit nudlar för första gången och ja det var faktiskt gott.
[x] försökt att smälta något i en kastrull utan att ha satt på plattan. gick mindre bra för oss!
[x] somnat ifrån en kompis utan att säga godnatt. nästan så jag skämms!
[x] varit utklädd till musilm och djävul. vet inte riktigt vad som klär mig bäst?
[x] ätit mackor till frukost, lunch och middag. så kan det gå när man inte orkar laga mat!
[x] saknat någon. sen gick det ändå åt skogen!
[x] varit med alla underbara vänner och bara njutit av livet!
[x] beställt en perser för första gången i mitt liv. jag längtar snart ihjäl mig!
 finns massa massa mer men nu ska jag käka!


Kommentarer
Postat av: ebba

Killar, fyfan!

Muslim & djävul, hell yeah :D

Nudlar, haha :D

lovet får ändå en PUSS!

2008-11-02 @ 23:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0