noo

Nu måste jag plugga! Har ingen ork för det hela.. Har varit så skönt utan skolan så att jag till och med hade glömt koden till mitt skåp imorse så var ju tur att Anna kom ihåg den!  Tror nog inte att Anna vill dela skåp med mig längre. Det är nämligen så att jag bara skräpa ner förstår ni!
Annars så har dagen och kvällen varit ganska bra!
Nu väntar badet och efter det pluggande med en kopp te. Ska även försöka tjata till mig lite massage av mamma. Det är aldrig fel!
Förresten så har jag skaffat face book idag. Ebba nästan tvingade mig. Jag förstår inte ett dugg men det kanske kommer med tiden..
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: ebba

haha, jag vann :D facebook it is! haha

2008-11-16 @ 14:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0