modevisning

Kom precis hem från Sofies modevisning. Trevligt var det och fikat var gott! haha
Idag har det snöat verkligen hela tiden och jag har frysit hela dagen så nu sitter jag här och känner mig som en isbit. Ska snart krypa ner och sova. Börjar nämligen kvart i åtta imorgon istället för halv tio! Känner mig inte direkt så pepp men vi som läser speciallidrott ska vara med på treornas bolldag. Så imorgon ska jag leka doktor och ta hand om dom som skadar sig men kan ju inte lova att dom kommer känna sig bättre efter att dom varit hos oss! haha Så volleyboll hela dagen imorgon!
Annars har det varit en mysig dag idag!
GODNATT

jag saknar Cypern och Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0