in love

Äntligen hemma igen. Jag brukar tycka att det är skönt att åka bil när det är mörkt ute men inte den här gången. Var hur trött som helst och ville bara hem! Ont i huvudet har jag också, säkert efter allt pluggandet. Det är helt enkelt inte hälsosamt!
Men vad jag gjorde i Motala var att hämta lilla Uno! Jag är redan helt kär i honom och nu kommer det va ett himla jamande och spinnande. Hur mysigt är det inte med en liten kissemiss i sängen?
Skulle ta lite kort på honom och lägga ut men skulle ju varit lite lättare om han var en villig modell men här kommer de, suddiga och helt åt skogen. Får ta bättre kort någon annan dag!




han är verkligen mini så finns risk för att han blir mosad i sängen eller uppkäkad av huden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0