älskade ängel

Ja, just nu sitter jag här och lyssnar på älskade ängel! Är nämligen så att jag har haft den på hjärnan hela dagen. Den där låten sätter sig lätt där, jämt! Jag fick mvg på min novell också, är så skönt när man fixar något man inte trodde att man skulle klara. Men vad hjälper det när jag sitter här med tonvis av böcker som jag inte orkar öppna?
Idag var det full fart på Uno när jag kom hem. Han lekte med allting och sprang omkring med sina miniben efter det blev han lika trött som jag redan var så vi tog oss en tupplur. Han är så himla gullig när han ligger och sover på kudden brevid. Jag tror nog att jag har blivit kär!


tyvärr killar ni har ingen chans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0