tidsfördriv

Min jul för ni höra om när jag är hemma för här kommer lite tidsfördriv istället :)

OM JUST DIG:
FULLSTÄNDIGT NAMN : Amanda  Johansson
FÖDD : 10 mars
BOR: Söderköping
SMEKNAMN : Bettan. tss
INTRESSEN : mina vänner, party, träna osv
SKOLA : Nyströmska - NS

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD:
SAKNAT NÅGON : ja det kan man säga
ÅNGRAT NÅGOT: massa
LJUGIT : yes
SVIKIT NÅGON : tror jag nog inte
KÄNNT DIG SÄMST : verkligen
GRÅTIT : massor
SKRATTAT : lite skratt förlänger livet
VARIT SJUK : lite halvt
VARIT UTOMLANDS : inte det inte

KÄNSLOR:
GRÅTER DU OFTA : nja, senaste tiden har blivit mycket
SKRATTAR DU OFTA : det gör jag :)
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: kär, glad, ledsen, nervös
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: upp&ner
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: naee
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR : vem har inte?

KÄRLEK:
FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD: ?
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD : kan jag kanske inte påstå
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN : njae
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: vet inte..
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: jao
OM JA, VEM : M
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD? : 1
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: jorå
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: ja
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU : söt, snäll, gullig, omtänksam
SKA EN KILLE/TJEJ VARA SÖT ELLER HET : spelar ingen roll bara man gillar varann
SKA EN KILLE/TJEJ VARA LÅNG ELLER KORT : längre än mig men är ju inte så svårt! haha
SKA EN KILLE/TJEJ VARA BLOND ELLER BRUNETT: blond är fint 

UTSEENDET PÅ DIG:
BRUNETT ELLER BLONDIN: brunett men blond som original
ÖGON FÄRG : gröna
LÅNGT ELLER KORT HÅR : kortis
SNYGG ELLER FUL: haha va?
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: sådär
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: händer
ELLER TVÄRTOM : händer det med
NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: haha, verkligen med min modell-längd. 
HAR DU LÅNGA NAGLAR: ganska
SMINKAR DU DIG: jao, oftast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0