efter helgen

Bion var helt okej men inte sådär överdrivet bra som jag trodde efter att ha hört alla andra prata om den men mysigt var det allt. Av någon konstigt anledning så fryser jag alltid när jag är på bio. Det är lika kallt varje gång!

Efter den här helgen känner jag mig fattig. Har köpt nya skor, nya jeans, ny parfym, ny underkläder, nya tröjor, en sak till datorn!
Jag har något emot mellandagsrean. Man ser fram emot den varje år och tror att man ska hitta massa fynd men för min del slutar det likadant varje år, köper saker som inte är på rean istället! Tycker det mesta på rean är ganska konstiga saker ändå men några fynd finns det säkert!


vagabond skor


replay parfym

replay jeans

har inga bilder på resten. men ont i fötterna har jag efter alla timmar på stan men det är det värt!

annars har det varit en bra och väldigt , väldigt mysig helg!

Kommentarer
Postat av: lina som inte tål äppelmos, och inte lingonsylt heller!

nice ass, bortblåsta amanda! ;)

2008-12-29 @ 01:12:37
Postat av: ebba

skorna blev super och parfymen luktde gott :D haha

<3 + att du hittade ett par skitsnygga jenas!

2008-12-30 @ 18:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0