mvg

Fick mvg på slutprovet i naturkunskap så det betyder att hur det än går i fortsättningen så kommer jag i alla fall att ha ett mvg när jag slutar på nyströmska! Min lärare hade även skrivit något i stil med " du verkar ha stor studiekapacitet och god motivation. Jag tror du kommer att gå långt! " Det fick mig att känna att det kanske finns något hopp ändå. Nu känns det som att jag kan ha jullov med gott samvete.
Jag och mina vänner firade våra mvg med sofie och vi kollade på mamma mia, åt kinamat och sjöng sing star i tre timmar. haha! Så nu är jag både trött och har ont i halsen.
Jag försov mig i morse med. Vaknade av att Anna knackade på dörren eftersom jag inte var där vi skulle träffas för att jag låg och sov istället. Massa stress där vill jag lova!
Nu ska jag snart sova för då blir det snart fredag och jag längtar!
pusselipuss

ett leende för idag :)

Kommentarer
Postat av: ebba

Bra jobbat älskling :D

2008-12-20 @ 22:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0