lördag

Sitter är klockan 22 en lördag kväll och äter middag bestående av macka och fil. Det och godis till frukost är min mat idag. Börjar nästan fundera på vad jag gör med mitt liv!
Jag skulle ha en dator-fri helg tänkte jag men fuskade lite ikväll! hihi annars så har jag klart det över förväntan! Imorgon kommer jag inte ens ha tid med datorn för då måste jag plugga plugga plugga. Slutprov i naturkunskap på måndag. Jag behöver ett mvg och jag vet att provet kommer va rejält svårt.
Igår var Ebba här. Vi var och kollade på Lucia sen låg vi och pratade med en varsin godispåse. Kan inte bli mysigare! Alla behöver en som Ebba.
Ha en bra lördagkväll för det ska jag :)

Kommentarer
Postat av: Ebba

Det var supermys :) aw, gumman vad glad jag blir! du är bäst, och jag älskar dig <3

2008-12-15 @ 13:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0